Correccions La publicitat
1. Resposta orientativa. Es podria comentar que en un cas el suport són les parets de pedra d’una cova, i en l’altre, un aparell
tecnològic. La imatge rupestre és estàtica; l’element digital és
dinàmic, pot canviar (de color, de so, d’imatge, d’il·luminació...),
hi ha imatge i so.
2. Transmet emocions. Resposta oberta per al raonament.
3. Resposta oberta, especialment per al raonament. En principi haurien de respondre que la banda sonora d’una pel·lícula NO és
només un fons, sinó que pot tenir sentit per ella mateixa, transmet
emocions (por, misteri, nostàlgia, comicitat...) i fins i tot podria arribar a convertir-se en un personatge més.
4. Icona que es pot enviar per indicar complicitat amb l’interlocutor.
Símbol de la marca Apple. Senyal que pot indicar: lavabos; ascensor; sortida. Logotip d’una marca de roba i material esportius.
Signe de victòria. Senyals de trànsit que indiquen direccions.
10. Resposta orientativa. Pistes: A. La informació, l’aporta el text que
hi veiem escrit (data, lloc i eslògan), i la il·lustració recrea les informacions que es donen (la lluna és la nit; el dibuix de les bosses
indica les compres, i el dibuix del campanar indica la plaça de la
Vila); B. És l’anunci d’una marca de cosmètics; en el text només
hi ha la marca; i la imatge és la d’una noia, usuària dels articles
d’aquesta marca. C. Campanya publicitària de tipus cívic; el que
importa és el missatge, en aquest cas, i el trobem escrit; la imatge
de la cara trista del noi de la foto reforça el drama que comporta
haver patit un accident (el record de l’accident). D. Identificació
total, en aquest cas, del nom del producte, la marca, i el recipient
clàssic que conté el producte.
13. Resposta orientativa. a El despertar dels morts. b Zombis. c Resposta oberta. d Pel·lícules de terror, de morts vivents, zombis.
e Una cançó de Michael Jackson. f Resposta oberta. g Resposta
oberta.
Expressió escrita
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.